آغاز تغییرات بزرگ در هیات فوتبال استان تهران| تیموری برکنار شد اکبر میثاقیان سرمربی سپیدرود رشت شد + عکس معضل جدید فولاد خوزستان با بازیکنان خارجی وزیر ورزش: لیگ برتر با VAR آغاز خواهد شد سهمیه بازیکنان خارجی تیم‌های لیگ برتری افزایش یافت علیرضا کوشکی به استقلال پیوست + عکس مقصد یک استقلالی مشخص شد رقم قرارداد مدافع پرسپولیس مشخص شد توافق استقلال با کریمی مدافعان پرسپولیسی در راه گل گهر سمیعی رسما مدیرعامل استقلال شد بیشترین پاداش المپیک برای مدال آوران ایران + عکس عبدالکریم حسن رسماً به الوکره رفت + عکس انتقاد از نکونام بابت حفظ دستیاران| هیچ تغییری در کار نیست قهرمانی ساق زاوه در مسابقات جام پرچم خراسان‌رضوی مذاکرات تراکتور با سردار آزمون جدی شد| بزرگ‌ترین انتقال در راه است؟ چه کسی بیرانوند را راهی تبریز کرد؟ خواب پرسپولیس از فروش عبدالکریم تعبیر نشد اعتراض پرسپولیس: حنانوف را برای نیمکت‌نشینی جذب کردیم! از تمرینات سخت دستیار گاریدو تا دلخوری سرمربی از پرسپولیس
سرخط خبرها

انتقاد از نکونام بابت حفظ دستیاران| هیچ تغییری در کار نیست

  • کد خبر: ۲۳۹۹۲۲
  • ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
انتقاد از نکونام بابت حفظ دستیاران| هیچ تغییری در کار نیست
درحالی که رجبی و رحمتی ابتدا به تمرینات استقلال بازگشتند. نوازی نیز اضافه شده و گفته می‌شود هاشمی‌نسب نیز در راه بازگشت است تا عملا هیچ تغییری در کادر استقلال شاهد نباشیم.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از پایان لیگ بیست و سوم بسیاری از کارشناسان و اهل فن روی عملکرد دستیاران جواد نکونام نقد داشتند و اعلام کردند که سرمربی استقلال همکاران قابل قبولی در کادر خود نداشته و به جز یکی، دو مورد باقی افرادی که در کادر فنی او هستند، از توانایی کافی برخوردار نیستند.

انتظار می‌رفت که نکونام در مسیر تغییرات قدم برداشته و اعضای جدیدی را به کادر فنی خود اضافه کند و یا اگر روی تداوم حضور رفقایش اصرار دارد، گزینه‌های خارجی را به کادر اضافه کند تا استقلال از نظر برخورداری از یک کادر فنی مجرب بی نیاز باشد.


سرمربی استقلال، اما تا کنون نه تنها اقدامی در این راستا انجام نداده بلکه حکم به تداوم حضور رجبی، رحمتی و نوازی داده و گفته می‌شود هاشمی نسب نیز به زودی به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد.

درباره اینکه غلامپور نیز بازگردد خبر‌هایی به گوش می‌رسد که سرمربی استقلال بنای تغییر مربی دروازه‌بان‌های تیمش را هم ندارد و به دنبال ادامه همکاری با این مربی است، اما مسئله غلامپور این است که مدرک a مربیگری فوتبال را ندارد و در نتیجه قادر به همراهی استقلال در لیگ نخبگان آسیا نیست.

هرچند که نکونام در تلاش است این مانع را هم از سد راه بردارد تا شاید غلامپور هم بماند، اما سوالی که وجود دارد این است که به واقع افرادی همچون رحمتی، نوازی و هاشمی‌نسب از نظر فنی چه کمکی به استقلال می‌کنند و آیا حضور این چهره‌ها در راستای بهبود عملکرد استقلال اثر قابل توجهی خواهد داشت یا خیر؟!

باشگاه استقلال سالیانه مبالغ قابل توجهی را هزینه همین افراد می‌کند در حالی که اگر هزینه استخدام این مربیان مصروف یک مربی با دانش‌تر شود نتیجه بهتری عاید استقلال خواهد شد.

بدون تعارف در کادر فنی فصل پیش استقلال جز رجبی و سسما چهره‌های آن چنان تاثیرگذاری در کنار نکونام قرار نداشتند و بیشتر وظیفه این افراد در کنار زمین راه رفتن روی مغز داور چهارم و یا اعتراض به برخی تصمیمات داورن بود.

حال اینکه خود نکونام بر این باور است که همین اعضای کادر فنی برای او بهترین عملکرد را خواهند داشت، موضوع دیگری است، اما باید تبعات ادامه کار با این چهره‌ها را بپذیرد و اگر در انتهای فصل دوباره قهرمان نشد باید عمده دلیل را در همین مورد مهم جستجو کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->